Til kassen
Totalt: 0

Meny

Logg inn

Handlekurv / 0 produkter

Handlekurven er tom

Usikker på hvor du skal starte?
Se våre nyheter
TOTALT 0,-
Skandinavisk interiør | Lynrask levering | Gratis frakt på ordrer over 1199,- *

Frakt og retur

1. PRISER OG BETALING
Alle prisene i nettbutikken er oppgitt i NOK og er inkl. mva
Hos oss kan du betale både med faktura og kort via Klarna Checkout. Raskt, trygt og enkelt.
Betingelser for betalingsutsettelse av faktura finner du i kassen.
 
 
2. FRAKT
Ordrer sendes med Mypack og er på vei til deg innen 1-6 dager fra bestilling, med mindre det er større varer som må bestilles inn til vårt lager.
Vi har en fraktpris på 129,- (149,- på ordrer under 200kr). Ordrer med en verdi over 1199,- sendes FRAKTFRITT. NB! Dette gjelder kun bestillinger som sendes med Mypack Collect. For større leveranser som for eksempel møbler, sendes dette med Mypack Home og ekstra frakt forekommer ut fra hvor i landet det skal sendes.
Du har også mulighet for å velge en annen leveringsadresse enn din private adresse.
Er varene kjøpt som gave, kan gaven leveres direkte til mottaker.
Sjekk alltid varene når du mottar dem. Dersom varene er skadet under transport skal dette meldes inn til utleveringstedet samme dag som varen mottas.
Pakker som mot formodning ikke hentes og dermed kommer i retur til oss vil bli trukket for kostnadene dette medfører.
 
 
3. RETUR

*Du har 14 dager returrett når du handler hos oss. Dette gjelder ikke for bestillingsvarer, som for eksempel møbler som bestilles for kjøper. 
Angrefristen løper fra den dagen du mottar varen. Ta alltid vare på orginalemballasjen til du har bestemt deg for å beholde produktet.
Når du vil angre kjøpet ditt står du selv for fraktkostnaden. Fyll ut vedlagte angrerettskjema og send pakken til:
Adresse: Storgata 54, 8480 Andenes
 
 
4. REKLAMASJON
Er varene dine ødelagte? Vær vennlig å ta et bilde og send oss en mail, så hjelper vi deg.
Dette betyr at du enten kan få varen reparert, byttet, pengene tilbake eller avslag i prisen, avhengig av den konkrete situasjon.
Det skal reklameres innen rimelig tid etter at du har oppdaget mangelen ved varen.
Vi refunderer rimelige fraktomkostninger som du måtte ha i forbindelse med returneringen av varen, når reklamasjonen er berettiget.
Når du ønsker å reklamere på et produkt, kontakt oss alltid på mail før du sender varen.
Dersom det gjelder transportskade gjelder fristen i punkt 2. Skaden skal meldes inn samme dag som varene mottas.
 
 
5. KUNDESERVICE
Himmel & Hav Interiør AS
Besøksadresse:
Storgata 54, 8480 Andenes
Mail: tone@himmeloghav.no
Tlf: 911 76 663